fredag 27 april 2012

Elmer

Elmer den busen, han hittade ett nytt sätt att ta sej "runt" bordet i tv-rummet igår. Eller runt bordet, han kör en helt annan väg...
Själv var jag typ helt livrädd för att hyllplanet skulle braka och hela Elmer skulle drutta i golvet, dock inte tillräckligt rädd då jag tog mej tid till att ta kortet...

Häromdagen så var vi ute och krattade mossa. Då hittade Elmer en hink med sand och en "tårtspade" i. Lyxigt tyckte han och började mumsa. Jag tog bort hinken och han blev arg. Jag trodde inte han hade fåt i sej så mycket men dagen efter tryckte han ur sej allt och han fick då sin rumpa sandpapprad. Nu är det med andra ord mjuk och len. 

Just i detta nu är jag trött, grymt trött, för första gången sen det blev sommartid då har Elmer vaknat före 6. Inte okej. Alls. Så nu väntar jag på att klockan ska passera 9 då kommer jag begära skiftbyta av mina kära sambo. Jag vill sova.

Nu har Elmer bajsat. Hurra vad kul!!! Not.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar