måndag 2 april 2012

Helgen som var

Blä!! och diverse svordomar, det är typ så jag känt större delen av helgen. Helt utan anledning för helgen har varit kul som helst!

Lördagen började med stödning (den mindre roliga delen) men sen var det kalas för Elmerbusen som fyllde 1 i tisdags. Att han har blivit så stor är något jag däremot inte är beredd att acceptera. 

Delar av fikat...Jag har massor kvar så om någon är fikasugen är det bara att komma hit :-)

Sen på kvällen var det en kombinerad inflyttningsfest/födelsedagsfest för Robban som fyllde för drygt en månad sen. Bättre sent än aldrig ;-). Det var trevligt, det pratades, åts och drack och folk var glada. Jag var dock mindre glad dagen efter...Men jag sov nästan 3 timmar sen på dagen så jag klagar inte.

Elisia hade hur kul som helst, hade bl a ballongkrig med ett annat barn och ville inte gå å sova...
Sprang som dårar gjorde de också och jag tror att det tog på Elisias krafter - hon har sovit som en stock 2 nätter i rad. Jag gillar det. Vuxna fastnade visst inte på bild...

Fina blommor fick vi också. De enda "vasblommorna" jag gillar är just tulpaner, så blommorna var helt rätt!

Nu ska jag njuta av lugnet som blir när Elmer sover och Elisia ser på film. Jag ska då försöka hinna med att sy ihop en bebismössa som ska få åka till Nepal. Det börjar bli bråttom med dem nu!!

1 kommentar:

  1. Härliga godsaker, jag skulle gärna kommit över! :-) Grattis till Elmer!

    SvaraRadera