fredag 30 mars 2012

Imorse var Elmer inte kul någonstans. 5.30 vaknade han och vägrade somna om! 4.30 om det fortfarande hade varit vintertid. Inte okej någonstans!! Efter en timme gav jag upp omsomningsförsöken och vi gick upp för blöjbyte och vällingpaus. 

Som "straff" för den tidiga väckningen så fick han lov att somna om efter att Robban gått upp och åkt till jobbet. Att jag väntade tills han gått upp berodde på att vi då fick hela sängen för oss själva. Elmer kunde då ligga hit & dit och huller om buller och kors & tvärs, istället för att bara ligga rak upp och ner med huvudet på kudden. När han somnade om så låg han lite kors & tvärs och jag fick plats jag med. Så fick vi sova gott tills Elisia vaknade vid 8.15. Hade jag inte fått sovit den lilla stunden hade jag varit hel död idag.

Istället så har jag bakat och städat inför morgondagen, inte så mycket som jag hade tänkt men ändå något :-)

Nu Let's Dance!!!

Ingen bild denna gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar