måndag 26 mars 2012

Den effektiva dagen fortsätter

Den effektiva morgonen har fortsatt i effektivitetens tecken, och det är väl bra, enda nackdelen är att jag inte har fått någon tid till min egen hobby så nu hoppas jag på att barnen somnar snart. Den lilla har nog redan gjort det...

Hur som helst efter att Elmer sovit och vi alla ätit så packade vi ihop oss och åkte iväg och storhandlade. Tyvärr så syns det på kvittot att grillsäsongen har startat och att det är dags för kalas. Sjukt jävla dyrt!! Jag hatar att handla mat. Det finns många andra saker jag hellre lägger pengar på. 
Det var omöjligt att få en bra en bild på kvittot men nåt på 1300 är det iallafall...Onödigt mycket pengar och räcker inte maten länge blir jag tokig!!

Men vi köpte inte bara mat utan även lite grejs som jag och Elisia har pysslat med.
Exakt vad det ska bli får ni se när det är klart....Nu dags att ge den lilla damen kvällsmat och sen skicka henne i säng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar