lördag 3 mars 2012

Lite blandat

Tidigare under dagen hände det något och jag täntke: Det här ska jag blogga om!! Nu när jag har tid att sitta vid datorn, tror ni på fullaste allvar att jag kommer ihåg vad det var?? Nej. 

Tidigare under dagen så var iallafall vädret hur fint som helst så trädgårdsmöblerna åkte fram och det blev lite fika i solen. Elmer fick även middagen serverad utomhus. Lyxigt! Ännu lyxigare är det att ha en lekpark bredvid trädgården så medan vi satt där och njöt av vädret så sprang Elisia fram och tillbaka mellan oss och lekparken. Hur skönt och kul som helst för oss alla. 

Och då jag är den jag är och har hjärtat på det rätta stället (även om alla inte förstår det) så skickade jag i veckan en liten present till bästaste Siri. Hon fick en grytlapp.

Information om mönster och garn hittar ni i tidigare inlägg.

Nu är det dags för kvällens sista mys med Elisia sen ska jag roa mej med diverse handarbete och titta på nåt roligt på datorn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar