onsdag 21 mars 2012

Kaos och en massa skit...

...så kan situationen i det Erikssonska-Welinska hemmet beskrivas just nu. 

Kaos och yberstökigt p.g.a renovering. Jag vet att det blir fint sen men det ändrar inte det faktum att det är så jävla stökigt nu. Att varken jag eller Robban är en sådan som ständigt plockar undan efter sej gör väl heller inte saken bättre....Det flytspacklas golv på bottenvåningen nu så det går iallafall framåt...

Skit har jag även gått om, eller bajs är väl dess korrekta namn. Elmer skiter i varenda blöja! Okej inte alla, men 2/3-delar iallafall. Inte kul alls. Särskilt som det är så jävla stökigt därnere och verktyg lite överallt så jag kommer knappt in i tvättstugan, resultatet av det är att alla tygblöjor är smutsiga och jag kommer just nu inte ens in i tvättstugan. Och då jag är så snurrig som jag är så har det heller inte inhandlats pappersblöjor så nu inför natten har jag 2 kvar. Min lösning blir att en får han ha på sej inatt och ikväll när han somnat får jag gå utevägen till tvättstugan och helt enkelt ta tag i kaoset där. Börjar då med att tvätta blöjor så jag har nåt till Elmer imorgon.

Ont i huvudet har jag också. Ett gnälligt inlägg blev det. Tur att jag är närking. 

Bildlöst blir det också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar