fredag 23 mars 2012

Solen gör mej otroligt gott! Jag älskar solen! Den är helt underbar!! Imorse var jag trött och inte på humör alls. Nu är jag iofs fortfarande trött men humöret är aningens bättre även om det inte är på topp. 

Barnen har varit ute och lekt hur länge som helst, måste säga att det är nu jag ser fördelarna med trädgård OCH lekpark precis bredvid :-) Elmer har idag gjort inträde till livet "utomhus utanför vagnen". Det uppskattades och sen var han trött och däckade i vagnen. 
Upptäckte sen att denna outfit blev på tok för varm så mössan byttes mot solhatt (som han bara tog av sej) och tröjan åkte av.
Skratta eller gråta?!! Det var blandade känslor i gungan. 
Underbart väder!

Ikväll blir det bowling och jag hoppas på att jag gör en Siri, dvs strike på strike på stirke!!

1 kommentar:

  1. Jag älskar också solen, så himla mycket. Vilka fina bilder! Ser ut som en härlig dag.

    SvaraRadera