torsdag 1 mars 2012

När ett barn är borta så blir det verkligen helt sjukt lugnt! De dagar när Elisia är på förskolan och jag är själv med Elmer så är han lugn, idag kunde vi t.o.m städa hela övervåningen och möblera om Elisias rum. Visst är han lite överallt och ingenstans och river ut leksakerna direkt igen men han är ändå lugnare än när Elisia är hemma. Elisia å andra sidan lugnar ner sej jättemycket när Elmer sover. Nu leker hon hur bra som helst med dockskåpet. Jag får typ egentid! Lyxigt!!

Elisias rum då, det var väl helt okej innan men sängen och närliggande kontaktuttag klickade inte riktigt så sängen fick stå lite på sniskan. Nu står de betydligt bättre, enda nackdelen nu är att de lägre hyllorna inte hamnade bredvid varandra...


Hur det såg innan ser ni här.

Som jag skrev tidigare idag så trodde jag att Elmer skulle sova länge på eftermiddagen. Nonono tyckte han. 10 minuter blev det. Så nu på kvällen däckade han redan 18.00

1 kommentar:

  1. Hittade just hit & tänkte lämna ett spår efter mig och min unga mammablogg! kram :)

    SvaraRadera