tisdag 6 mars 2012

Trötter

Så fruktansvärt trött!! Ahhh!!! Vill bra lägga mej ner och grina känns det som!! Till att börja med så hade jag svårt att somna igår och lagom när jag slumrade till så vaknade Elmer, eller vaknade gjorde han inte men han skrek till så att jag vaknade. Så var det bara att somna om igen, sagt och gjort, då vaknar Elisia....Hon och Elmer vaknar ytterligare varsin gång sen under natten. 

Klockan 5 piper nån av barnen igen, vet inte vem av dem för det barnet blev tyst innan jag hann upp ur sängen. 5:30 vaknar Elmer och får välling, 6:30 vaknar Elisia. Trött är jag som bara den!!! Tog bussen och lämnade Elisia på förskolan och Elmer somnade på vägen hem och vaknar såklart lagom när vi kommit hem, så ingen vila för inte! Nu lever jag på hoppet om att det ska gå att söva Elmer efter att han har fått mat som han ska få om en liten stund. Tveksamt dock, ena sekunder verkar han mer trött och i nästa stund sitter ha och har skitkul med något. 

Senare idag kommer det förhoppningsvis ett roligare inlägg med veckan symöte. Just nu är jag bara för trött. Hade annars planer på att fixa det just nu. Hmm, Elmer leker med nappflaska (läs: skvätter vatten med den) så kanske jag kan trolla ihop ett inlägg...

Morgonpigga killen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar