lördag 30 juli 2011

Det är något med nätterna mellan fredag och söndag som gör att jag har apsvårt att sova. Så idag är jag trött. Precis som jag var förra helgen. Men vad gör det när jag har två underbara barn som förgyller min dag? Om än lite väl tidigt imorse. 7 för att vara exakt. 
 Mina underbara barn som leker :-)

Först vaknade Elisia och när vi låg och mös så vaknade Elmer så det var bara att pallra sej upp. Elisia hade dock behövt sova några timmar till då hon somnade sent igår. Tidig kväll för henne ikväll!

Underbara barn har jag och nu har även Elmer börjat bjuda mer på sej. Från att ha varit riktigt svårflörtad ler han nu mest hela tiden och i skrivande stund håller han på att öva på att rulla från rygg till mage. Från mage till rygg fixade han första gången igår när vi var i stadsparken. Pruttar för fullt med munnen gör han också så man skulle kunna tro att det var "gastillverkning" här.
Bara en arm kvar. Förbannad när han varken kommer åt det ena eller det andra hållet blir han också. Och så fort jag lagt honom på rygg så är han direkt tillbaka på sidan/magen igen och humöret blir därefter.
En trött mama som tackar högre makter för att det finns något som vi kallar för smink.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar