måndag 25 juli 2011

Måndag

Jag klickar och klickar och jag tror att det blir bättre :-) Men det här med bloggdesign är inte min specialitet och kommer nog inte att bli heller. Men öva mej kan jag.

Natten tills idag har bjudit på på tok för många uppvak, Elisia och Elmer har båda två vaknat omvartannat. Inte vanligt hos någon av dem. De senaste nätterna har Elmer sovit från 7 till allt mellan 4 och 6 för att då äta och somna om på en gång. Nu vaknade han redan vid 1, och sen vid 6 och var inte allt för pigg på att somna om någon av gångerna. Elisia har varit vaken vid 3 och sen mellan 4.30-5.30. Jag har nu huvudvärk och känner mej bakfull. Inte kul någonstans. Det blev heller inte bättre av at det inte fanns någon frukost. Macka utan både smör och pålägg med ett glas oboy blev det. Blev inte bättre av att jag betalade räkningar efter det. Kul är det aldrig och ännu mindre kul när lönen består av föräldrapenning.

Positiva klubben är här, tjohooo!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar