måndag 26 september 2011

Dagens skörd

Det är farligt att släppa upp mej på stan med en plånbok...Men jag är stolt över att jag faktiskt handlade något till mej själv, förutom mat då, annars blir det lätt bara till barnen. Kul på stan hade vi också, skrattfest på vägen hem :-)

Nu är det dags att plocka upp barn ur badet, natta den lilla, och sen med den stora som assistent slå in en massa paket med kläder jag sålt på tradera och sen försöka få energi till att lägga ut lite nya annonser, så att jag har råd att shoppa som jag gör :-) Det är ju tur att kläderna går att sälja sen så att man får lite tillbaka så att säga. 

Kläderna till vänster är till Elmer, det lila samt mokasiner, vattenflaska och hårspännen och tofsar till Elisia, det randiga, betydligt större än de övriga plaggen, samt garnet är till mej :-) och så köptes det lite julklappssaker men de får inte vara med på bild.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar