fredag 16 september 2011

Ibland tar det tid att göra saker....För ett tag sedan så gjorde jag en lista där stod det bland annat att jag skulle laga fisk till Elmer - det gjorde jag i tisdags :-) Och jag skulle lägga ut annonser på tradera - det gjorde jag idag :-) Klappar mej själv på axeln och känner mej stolt.

Sen gjorde vi något roligt idag på lunchen, hela familjen + Henke. Vi hade McDonalds picknick i lekparken :-) Elisia sa någon dag i början av sommaren att hon skulle vilja ha det men sen har det inte blivit av, förrän idag. Jag och Elisia lekte som bara den i parken (tror det blev närmare 3 timmar och det kan nog klassas som rekord! Längre hade det blivit men det hände en liten olycka så vi gick hem....) och sen kom Robban och Henke med mat. Picknicken uppskattades. Men kameran var kvar hemma...


Påminner er om att handla lite av mej :-) om ni inte vill handla kan ni väl buda lite bara för att få upp priset lite!! ;-) Kom och köp!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar