söndag 18 september 2011

Hjälp vad trött jag är!

Jag skulle kunna skylla på att det beror på en jättetrevlig lördagskväll, vilket jag hade, men då jag åkte hem vid 21 för att byta av barnvakten (mina föräldrar och lillebror, städat var det när jag kom hem också, tack!) så kan jag ju inte skylla på en sen kväll...

Det var natten som var jobbig!! Elisia vaknade ett antal gånger och var kissnödig, bra att hon vaknar och säger till men det är skönare när hon kan hålla sej hela natten. Eller vaknade och ville ha nappen ett par gånger och fick dessutom för sej att äta både halv 4 och halv 7, sov sen visserligen till8 och det är längre än vanligt. Vid alla dessa uppvak hade jag veerkligen skitsvårt att somna om!

Nu ska Elisia serveras en sen lunch sen kryper jag ner i sängen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar