onsdag 12 oktober 2011

Skrattfest

Gjorde en liten lista går med vad jag hade tänkt att göra när Elmer sov. En hel del blev gjort men inte allt, bla dammsugningen"glömdes" bort, men den gjorde jag idag :-) och då dammsög jag mer än bara hallen. Jag fattar inte hur det kan bli så dammigt här, och hårstrån ligger det överallt också. Tyvärr är de långa och mörka så jag kan inte skylla på någon annan...Nu är iallafall allt från gårdagens lista avklarat och idag har jag gjort ännu mera. Tvätten är ju en långkörare som aldrig tar slut...

Innan Elmer badades hade barnen skrattfest. Det började med att jag hade Elmer sittandes mot mitt ena ben och lutade honom fram mot Elisia. Det var skitkul! Enligt Elmer. Elisia var då inte sen att haka på skrattet.

Sen fortsatte skrattfesten med båda 2 i soffan.
Ibland får Elisia helt plötsligt för sej att inte vara med på bild, så var det när jag tog den här bilden. Då sa jag det roliga: Titta Elisia! Jag har en rosa elefant på näsan!! och hon vänder sej om och skrattar :-)

15 minuter på crosstrainern idag, kände mej inte lika trött som jag brukar vara. Tolkar det som att det går framåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar