fredag 28 oktober 2011

Blogglöst ett par dagar, anledning till detta är denna gång prioritering. Bloggen har alltså inte blivit prio 1 denna vecka. Istället har det stickats som bara den på min halskrage, bra mycket, tills jag upptäckte att det inte bldv någe bra och jag valde att repa upp allt. Mycket upprepning på sista tiden, för klänningen och nu halskragen. Men men, det får gärna ta tid bara det bli bra till slut.

Jag har haft sådant flyt med Elmers sovtider denna veckan, förutom att han vaknar på tok för tidigt på morgonen. Men sen har det funkat att hålla honom vaken till 9 när vi lämnat Elisia och sen har han sovit i 1½-2timmar istället för 30 minuter...Mycket skönare. Den tiden tar jag till min lyxtid. One Tree Hill på datorn och en stickning alt. en virkning i händerna. Och så inbillar jag mej att lägenheten är städad så jag inte behöver ha dåligt samvete för den

Innan jag satte mej här i soffan och bloggade så var jag tvungen att hämta kameran, då båda barnen var i soffan så bad jag Elisia att hålla koll på Elmer. Det gjorde hon med betoning på hålla.
Hon höll i honom. Och det var bra för igår började han åla framåt. Tidigare har han njöt sej med att spinna runt och backa lite, men nu går det även framåt. Sitta funkar fint det med.

Och så har jag lagt upp lite mer annonser på tradera, bl a en jättefin flecceoverall!! Så gör mej rik och buda här!

Igår var det dags för en tur till frisören. Många har tandläkarskräck - jag har frisörskräck!! Jag säger alltid ta bara pyttelite men så försvinner halva håret. Fast denna gång var det nödvändigt. Och så sa jag att jag gärna ville ha lite mer uppklippt då mitt hår lätt ser väldigt tråkigt ut annars så då blev det lite kortare ändå... Jag har före och efterbilder men jag har en känsla av att det bara är jag som ser hur MYCKET det är klippt så slipper ni se dem :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar