söndag 23 oktober 2011

Tivoli...

...på besök i Tybble. Det hade jag ingen aning om. Hade jag vetat det har jag inte proppsat på att vi skulle gå till Tarzanparken igår. När vi närmade oss så hörde vi musik och då skulle vi självklart gå och titta vad det var som lät. Det var tivolit som lät. Dyrt blev det. Och självklart ett besök idag med.

Kul att åka var det. Idag var det även Happy Hour så på de karusellerna som jag behövde åka med på så åkte jag gratis. Helt sjukt vad en del snurrade! Känner mej fortfarande snurrig...

Efter karusellerna gick vi till lekparken, där Elisia visade att hon lärt sej åka linbana och gå balansgång själv :-) och så passade hon på att åka en tur i linbanan med Robban också. Det blev lite mer fart då!

Att hon inte somnade förrän 20.30 förstår jag inte. Att vakna 5.15 och sen åka karusell borde ge ett übertrött barn...

1 kommentar:

  1. Vi har grejer som behövs. Den ska flyttas en halv meter. Fredag em blir bra. E. slutar ett och jag 15.30.

    SvaraRadera