lördag 1 december 2012

1:a december

Hittade en adventskalender som jag gillar. Och då dygnet ännu inte är över så hakar jag på. Om jag har energi till att fixa en bild varje dag återstår att se. 
Först ut är en bild på mej själv som jag tycker om. Nu är det inte bara jag på bilden utan även Elmer, den första vettiga bilden på både han och mej, kanske just därför jag tycker om den så mycket?

Adventskalendern består av många bilder på mej, så jag får se hur många av dagarna jag kommer följa adventsuppdraget då de flesta bilderna på mej också är tagna av just mej. Eller så får jag på något sett muta Robban så han tar fler bilder på mej. 

HÄR hittade jag uppdragen till adventskalendern.

1 kommentar:

  1. En modig adventskalender tycker jag :) Och jag gillar dagens bild. En bild av den allra största lyckan :)

    SvaraRadera