söndag 2 december 2012

Pyntad toalett

Första advent och för första gången så har jag i år julpyntat på toaletten. Jag kan iallafall inte påminna mej om att det någonsin har hänt tidigare.

På toarullehållaren har nu en tomte och ett ljus bosatt sej. En bild utan blixt och en med...

Helt plötsligt så blev toabesöket lite trevligare, eller otrevligare det beror på hur man ser det - tomten står nämligen vänd mot själva toaletten. Själv är jag van vid att någon stirrar på mej när jag gör mina behov då barnen inte alltid låter mej gå själv (men de blir bättre på det), men för någon barnlös människa kanske det känns svårare?

Nu när jag tänker på min pyntade toalett så vore det ju faktiskt trevligt med en röd toasits nu över jul också. 

Nu är det dags att åka iväg på Elisias gymnastikavslutning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar