tisdag 11 december 2012

VAB

För ca 2 månader sa jag något om att det är helt sjukt hur friska barnen har varit denna termin, särskilt Elmer som nyss börjat på förskolan. De sa jag lite för tidigt. Nu är det 3:e gången på en månad som jag är hemma och vabbar...Om det nu hade varit Elmer som varit sjuk hade jag inte reagerat särskilt mycket, men det är Elisia som hela tiden blir sjuk?

Visst Elmer är snorig och lite hostig men det är Elisia som hela tiden blir magsjuk eller får feber...Nu är det febern som spökar. Insjuknade igår och fick feber men är nu feberfri idag så förhoppningsvis så fortsätter hon var det så de kan gå iväg imorgon igen. 

Tyvärr är mitt lagringsutrymme för bilder fullt så det blir ingen bild nu och det lutar åt en flytt...Lite tråkigt, hade tänkte flytta efter nyår men då blir det kanske lite tidigare.

1 kommentar:

  1. Du får förminska bilderna, det får jag göra för att ens kunna ladda upp.

    SvaraRadera