söndag 9 december 2012

7 & 8 december

7 december - En bild på mej själv när jag ser ut som jag alltid skulle vilja se ut...



Bilderna är tagna sommaren 2010, jag hade kortare hår med slingor, var solbränd och några kilon lättare och jag visste att jag och Robban jobbade på en bebis till. Bara tänkte tanken skänkte verkligen lycka! Så nu ska jag klippa håret, bleka slingor, promenera och sluta ätas godis och börja jobba på en bebis till ;-)

8:e december får ingen egen bild av den enkla anledningen att de bilderna finns inte i datorn utan ligger i ett usb-minne nere i köket och dit känns det just nu väldigt långt...Men det ska iallafall vara en bild från en av de bästa kvällarna i mitt liv. Och den bästa kvällen i mitt liv inträffade den 15 januari 2008 kl 20.10 (om jag inte minns fel) då föddes Elisia, och finns ju faktiskt redan med på bild :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar