söndag 18 november 2012

Illa, illa, illa, illa, illa, usch vad jag har mått illa! Och mår fortfarande illa även om det är lite bättre! Jag gissar på att det är magsjukan som slagit sej ner hos mej. Lyckligtvis har jag klarat mej från kräkningar och diarré men jädrans vad ont jag har haft! Har fortfarande ont men inte lika ont som igår, tack och lov. Gårdagen spenderade jag halvdö i soffan.

Redan i fredags så började jag känna mej risig men innan dess så hann jag och Elisia börja måla Elmers byrå, flammigt som bara den blev den så några lager till kommer det att behövas. Elisia frågade mej många gånger igår när vi skulle måla. Den energin hade jag inte riktigt...och så har det hänt massor i badrummet men det tar jag någon dag när jag orkar lite mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar