måndag 19 november 2012

Mycket bättre och lite till

Idag mår jag bättre, mycket bättre :-) och barnen också, Elmer har t.o.m haft lite aptit. Han som i vanliga fall äter stora lass har knappt petat på maten under helgen. Så imorgon kommer jag med gott samvete lämna barnen på förskolan och sen åka och jobba, trygg med att de inte kommer smitta ner några andra barn. Inte jag heller för den delen. 

Dagen har då spenderats med att plantera om lite blommor och "kassera" min basilika jag har haft i fönstret. Det spelade liksom ingen roll hur mycket vatten och näring den fick den slokade hela tiden. Så jag klippte helt enkel ner den och hänge kvistarna på tork. Hoppas det går att göra så.

Omplanterade blommor OCH renstat i köksfönstret!! Hushållspappret kanske inte ska stå där men då jag inte hade renstat på köksbordet så blev det så trångt där...

Och så har jag självklart hittat tokfina stickmönster på nätet och lyckligtvis så hade jag både garn och stickor hemma så nu har jag startat upp för många projekt...sitter nu och försöker fästa 10000 trådar så att jag har något att visa er imorgon på syföreningsmötet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar