tisdag 6 november 2012

På tisdagar är det ju symöte med Husmorsskolans Nya Syförening, tyvärr har ju dygnet för få timmar, trots att jag sover mindre än vad jag borde och gör många andra saker mycket mindre än vad jag borde. Trots alla dessa trots så är inget av alla mina 100 projekt färdigställt. 

Men nästa vecka kommer jag att vara med för på söndag ska Virkmamma med make grattas och det går ju inte att gå på kalas hos en Virkmamma utan att ha med sej något virkat? eller stickat... Så just nu kretsar mitt liv mest runt denna present. Och runt jobbet. Visserligen väldigt kul på jobbet men det tar energi. Att "jobbet" sen fortsätter hemma tar också mer energi. Men sådant är livet, tack och lov!

Nu ska jag iallafall njuta av att Robban fixar första halvan av kvällningen för Elisia och glo lite på tv samtidigt som garnet snurras ihop till något i mina händer.
En massa garn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar