tisdag 13 november 2012

Virkad korg

Går det att ha för många korgar till garnförvaring? - Nej! Så därför fick Virkmamma en korg i födelsedagspresent. Nu har hon iofs inte fyllt år än men hon verkar gilla att bli lite äldre i förskott så hon har redan hat kalas :-). En korg med garn fick hon i present.
Dubbla garnen av Järbos Molly och virknål nr 7 använder jag till korgarna jag virkat.


I korgen var det lite garn, 2 nystan med Raggi och 3 nystan Molly + två pyttebitar Molly som blev över från krogen :-)

Här kan du läsa om vad de andra i Husmorsskolans Nya Syförening har gjort!

Kan också avslöja att jag är väldigt trött! Därav inte så mycket text.

5 kommentarer:

  1. Hej! Jättefin och vad bra den passar till jul :) Kul att titta runt vad ni gör på tisdags-syföreningen, Karin

    SvaraRadera
  2. Fint. Gillar både korgen och innehållet. Bra att jag får lite påfyllning när jag har köpstopp.

    SvaraRadera
  3. Jättefin, riktigt julig.

    SvaraRadera