onsdag 28 november 2012

Ljusstakar

Julen närmar sej och jag är ju en sådan person som önskar mej mycket saker "tyvärr" så ger vi inte så mycket julklappar till varandra i släkten. Vi är så många så plånboken skulle bli helt tom isåfall. 

Jag gillar ju som sagt att elda ljus, men blir "gärna" dumsnål när det gäller att köpa ljusstakar. Men två sådana hära skulle lysa upp trappen väldigt fint!
ANGENÄM heter den, väldigt trevligt namn måste jag säga. Tyvärr så säljs inte den på Ikea här i stan och att åka 20 miL tur och retur för ett par ljusstakar känns sådär (stackars krakar som inte ens har Ikea i samma stad!!! jag skulle aldrig klara det...). Så därför funkar även denna
Och den heter GEMENSKAP, den skulle också lysa upp väldigt fint i trappen. Jag upplever det som att väggarna vid trappen här är helt oanvända! Det kan ju bero på att vi ännu inte målat om där men det känns iallafall lite tråkigt. Så lite ljus och kanske någon tavellist eller två skulle inte vara helt fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar