söndag 11 november 2012

Kalassöndag

Bloggledigt denna helg. Välbehövligt! Jag har varit så trött, sov middag igår och tog sovmorgon idag och för en gångs skull så sov jag! Trots att barnen med jämna mellanrum inte var helt överens. Jag borde var utvilad men tyvärr inte så ikväll blir det tidigt. Typ så fort jag har skrivit klart.

Idag var det iallafall gymnastik för Elisia och när vi kom hem så var det bara att färdigställa presenter och göra lite paket och sen ta på mej ansiktet och barnen kläder, jag också, och sen iväg på kalas. Robban lämnade vi hemma för att jobba med badrummet. 

Födelsedagsbarnen denna gång var Virkmamma + man, himlans praktiskt att det firas samtidigt! Sen så skulle de även firas farsdag samtidigt. Snurrig som jag är så ligger fars present fortfarande hemma...Så jag får väl packa ihop mej någon dag och åka dit med den. Kanske kan passa på att bjuda in mej och familjen på mat samtidigt?!

Roligt var det på kalaset. Roligast tyckte jag det var när Erik öppnade sin present. För att ta det från början så har min kamera muppat sej lite så jag tog med mej den för att han skulle trycka på de rätta knapparna så att den funkar sen. För honom funkade den perfekt hela tiden. För att se de konstiga bilderna, som det då blir för mej, så bläddrade han då igenom lite tagna bilder, bl a bilder på sin present! Han hade då tänkt: Nej har hon köpt en sån? Det vill ju jag ha! 

Sen så när han öppnade sitt paket så var det ju till honom :-)

Skärbrädor som är märkta med vad de ska vara till. Fisk och frukt m.m.

De finaste barnen passade på att leka lite extra, så mycket att de båda somnade snällt på kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar