lördag 13 oktober 2012

Dagens lärdom

Igår försökte jag mej på att såga itu ett långt hyllplan till två lite lagom långa hyllplan. Det gick sådär. Det var verkligen skitsvårt att såga med helvetssågen!! 

Men idag lärde jag mej att om jag börjar och misslyckas så kommer han som kan och fixar det. 
Förutom att såga till hyllplanen, som nu blev så fina att jag inte ens kommer behöva sandpappra (om jag inte vill såklart men då jag är lite lat av mej så vill jag troligtvis inte) så har han bara legat i soffan då han har dragit på sej feber. Fruktansvärt klantigt! 

Själv har jag fått gå runt och städat och plockat så som det behövs med barn i huset så fötterna är just nu helt slut. Bakat chokladtårta har jag gjort också men den får ni läsa om imorgon.

1 kommentar:

  1. Det är likadant här. Jag tar kort och Erik tar om.

    SvaraRadera