söndag 14 oktober 2012

Pimpad fondvägg

Ikväll hade jag tänkt att blogga om lite jag målat under dagen. Flera timmar tog det då jag endast kunde måla en i taget p.g.a platsbrist. Men så kom borrmaskinen hem och hamnade i mina händer och helt plötsligt så är inte längre fondväggen i vardagsrummet tom. 
Måste verkligen poängtera här att det är jag, bara jag, som har borrat! Känner mej väldigt stolt :-) Och då det är jag som har satt upp dem så sitter alla de tre tavellisterna på olika höjd och det är heller inte samma avstånd mellan dem. Jag har nämligen inget tålamod till att stå och mäta, jag är glad över att jag kollade med vattenpasset så att tavellisterna blev raka, mer tålamod än så har jag inte. 

Nu är det dags att ta tag i toaletten på bottenvåningen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar