torsdag 11 oktober 2012

Torsdag

Idag har jag varit på föräldramöte. Kul, både kul att få höra hur personalen tänker men också hur andra föräldrar tänker. Och, vad jag anser småsaker, kan skapa diskussioner. Men men, alla är vi olika. 

Då det är en liten parkering på förskolan och många föräldrar så listade jag ut att parkeringen skulle bli full och tog därför cykeln. Mycket riktigt var parkeringen full. 

Upptäckte även en nackdel med att cykla i kylan med glasögon, särskilt med min dåliga kondis...
Imma deluxe!

Men jag gjorde en del saker idag för att bättra på konditionen. Att jag cyklade till föräldramötet sa jag nyss, men när jag hämtade barnen så gick jag istället för att ta bilen och inte nog med det, när vi kom hem så klippte jag gräset! Motion. Men nu är det slutklippt för i år, nu får det bara inte växa mer!
Det var torsdagen det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar