tisdag 16 oktober 2012

Idag svär jag! Jag svär över min rygg som gör ont! I söndags när jag och barnen var på väg till Elisias gymnastik så hände något när jag satte mej i bilen för aj vad ont det gjorde!! Och sen har det bara fortsatt, just nu känns det iofs bättre än igår men det tror jag nog beror på att jag har knaprat Ipren som en dåre idag. 

Att jag har ont i ryggen märks också på stegmätaren. Idag är jag inte ens i närheten av de 10 000 rekommenderade stegen. Blir kanske till att knata runt lite i huset sen, märker att ryggen blir bättre när jag rör på mej så helt bortkastat är det nog inte. 

Tisdag är det idag vilket innebär att det är Hollywoodfruar kl 21.00 och det är även symöte hos Husmorsskolan. Men då det enda färdiga jag har är en present så väljer jag att inte delta idag utan sitter istället hemma i min soffa och jobbar på nya projekt.
Någon gång blir detta klart och då får ni veta vad det är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar