torsdag 18 oktober 2012

Lilla toaletten

Nu har det hänt lite grejer inne på lilla toaletten, som nu är vår enda toalett då badrummet fortfarande renoveras. Då det nu har varit vår enda toalett ett tag så har jag märkt att det här med förvaring verkligen inte har existerat där! Men nu så (är det iallafall lite bättre). 
En skitful glashylla har bytts ut på två, alltså dubbelt så mycket förvaring, vita hyllor.
En skitful trähylla med krokar under har bytts ut med dessa fina krokar som jag hittade på Ikeas barnavdelning. Robban tycker att jag har dålig smak. Själv anser jag att genom att placera dem på toaletten så blir det lite mer personligt.
En liten helhetsbild av toaletten. Som ni ser så är hyllorna här tomma för även om förvaringsplatsen utökades så räcker den i ärlighetens namn fortfarande inte till. Förhoppningsvis så gör den det när badrummet är klart...
Toalettspegeln, som satt där när vi flyttade in, var från början träfärgad men har nu fått fyra lager vit färg. Vitt vitt och återigen vitt. Jag är fast i den vita trenden.

1 kommentar: