fredag 12 oktober 2012

Lekparkshäng och steg

Som jag nämnt tidigare så har vi en liten tävling på jobbet, eller inte på jobbet, men vi på jobbet är med i en tävling. Det gäller helt enkelt att röra på sej så mycket som möjligt. 

Så för att jag ska röra på mej lite extra så har jag, när jag slutat tidigt, rejsat hem med bilen, hämtat vagnen och sen gått iväg och hämtat barnen! Gissar på att det blir runt 5 km tur och retur. Steg på stegräknaren blev det iallafall! Sen körde jag och barnen en löparrunda på kvällen så då blev det ännu mera steg! Är nu uppe i 16 875 steg, rekommenderat är minst 10 000 steg om dagen. Det målet klarade jag idag!

På väg från förskolan så stannade vi i kvar i förorten där förskolan finns och lekte lite i en lekpark...
Mina finaste!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar