söndag 28 oktober 2012

Gårdagens shopping

Det blev en del handlat igår, lite farligt då jag inte har betalt räkningarna än...Det vi skulle köpa innan var lite ljus och blomkrukor, tjockare mössor, lite lagom tjocka tumvantar till barnen och ett par vinterskor till Elisia som även rymmer ett par raggsockor. Det blev lite mer...
Vinterskor, fleccetröja, 3 mössor och 4 par vantar.
Väldigt mycket mera ljus än vad jag hade tänkt. De 2 stora röda ni ser är det som var påtänkta. En röd kruka hade jag också tänkt köpa men det blev ytterligare 3...
3 adventsljusstakar som jag inte hade tänkt köpa, men nu, om jag inte har räknat fel, så ska vi ha så det räcker till hela huset. 

Och så köpte jag även en tubhalsduk och 4 fingervantar till mej men de har inte fastnat på bild. Får väl helt enkelt klä på mej nån dag och fota mej själv.

1 kommentar:

  1. Du skulle bara våga skrämma mig, är ju livrädd när jag går ut från dörren när jag ska jobba öppning, för att inte tala om när jag kommer hem på nätterna. Bra att du la ut vad du handlade, kom på att alex behöver tjockare mössa och jag behöver röda ljus.

    SvaraRadera