onsdag 17 augusti 2011

Blandat

För ca 2 månader sedan så försvann ett av Elisias linnen, helt spårlöst borta, puts väck! Och jag har letat och letat. Idag kom det fram! Sådär lagom tills sommaren checkar ut. Självklart så missade jag även att stoppa i det i tvättmaskinen med den övriga ljusa tvätten så det dröjer nog ca 9-10 månader innan linnet används igen.
Ett stycke återfunnet linne.
Tyvärr växer bebisar och jag insåg för någon vecka sedan att nu är det inte allt för länge till som Elmer får plats i liggdelen.
Min "lilla" bebis som växer för fort!!!

För några dagar sedan så gjorde Elisia och Robban något roligt på balkongen - de skördade en hel drös med tomater! Och också lite chili/cayenne, som jag inte alls vet vad jag ska göra med, förslag?
Tidigare har det skördats någon tomat då och då men nu blev det ett litet gäng :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar