söndag 28 augusti 2011

PMS-kärring in da hus!!

PMS-kärring nr 1 är på besök och hon är inte ett dugg rolig någonstans, därav den dåliga uppdateringen. Jag hade kunnat uppdatera varje dag men att skriva att jag känner mej riktigt jävla apförbannad utan anledning har inte känts sådär jättekul, varken för mej eller dej, så jag har helt enkelt låtit bli.

Men idag blir det lite uppdaterat :-) Igår blev jag barnledig, eller nästan, Elisia är hos mina föräldrar på långbesök och kommer hem imorgon. Ska jag vara helt ärlig så har det varit väldigt skönt, framförallt då PMS-kärringen är här. Och jag tror att hon har kul också. Fick ett mms av mamma förut, tydligen har de varit på Maxi och kissat (handlat också skulle jag gissa på) och de hade en liten barntoalett. Elisia hade sagt till mamma att hon tyckte att jag och Robban skulle köpa en sådan. Kan dock bli lite problematiskt att få plats med den.

Då Elisia har varit borta har jag försökt att få lite vettigt gjort här hemma. Jag hade kunnat göra mycket mer men jag hade också kunnat strunta i allt. Det har iallafall blivit dammsuget och badrummet har blivit städat, och jag har tagit bilder på ett gäng med kläder som ska ut på tradera. Tvättat har jag gjort också, och jag har färgat håret! Men det får ni inga bilder på idag för PMS-kärringen är här. Och så har jag nu på eftermiddagen/kvällen virkat lite, tanken är att Elisia ska få lite kakor till sitt kök imorgon. En är klar :-)

Nej, nu ska det läggas ut annonser på tradera så att vi får råd att köpa hus eller sommarstuga någongång och så ska jag virka lite :-) Ska försöka virka bort den där PMS-kärringen, fan vad jag hatar henne!

Men allra först - ett toalettbesök!

1 kommentar:

  1. Jag lämnade bodyn och mönstret i Sannahed. Det har varit surt här också och väldigt trött (jag alltså). Idag har vi plockat majs, din dotter med.

    SvaraRadera