lördag 13 augusti 2011

Brännboll och lite till

Brännboll ja, vad ska jag säga? Mitt lag vann :-) och Robban slog den längsta bollen. Kameran var med och den låg så fint så i väskan och störde mej inte ett dugg...men jag gissar på att det iallafall kommer komma upp någon bild hos Virkmamma.

Sen har Elmer börjat vända på sej. Först på golvet i morse. Helt problemfritt är det dock inte, det är med att dra fram armarna har han inte riktigt greppat än. Så nu vänder han runt och sen skriker han tills någon hjälper honom att dra fram armen som hamnar i kläm. På skötbordet tyckte han det var vettigt att vända sej.

Hmm, av någon anledning blir jag lite full i skratt när jag ser den nedre bilden. Jag kan liksom inte riktigt bestämma mej för om han ser glad eller grym ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar