tisdag 30 augusti 2011

Småkakor

2 småkakor har det blivit till Elisia denna vecka. Hon fick dem precis nyss och blev hur glad som helst, ibland är den lilla damen lätt att göra glad :-)
Fasta maskor fram och tillbaka, fram och tillbaka. Sy ihop och vips så har du en liten kaka. Garnet är Candy från Svarta Fåret.

Sen har jag stickat på min klänning, virkat mormorsrutor och lite grann på Elisias filt. De stora projekten arbetas sakta men säkert fram.

Vill du se vad de andra har gjort? Klicka på bilden till vänster!!

3 kommentarer:

  1. Söta. Hon kanske kan få en glass i julklapp. Jag började på en grej till pappa igår.

    SvaraRadera
  2. kul, jag såg mönster på små sydda och broderade kex - man kan nog göra i stort sett allt av garn och tyg!

    SvaraRadera
  3. Va söta!!! Jag håller också på med ett större projekt som tar tiiiid. Funderar på att göra nåt litet emellanåt för att få nåt färdigt. Ha en fin fin kväll/Gela

    SvaraRadera