måndag 15 augusti 2011

Promenad över träbron

Livet rullar på som vanligt och ibland lite ovanligt :-) Igår ville Elisia göra något ovanligt. Hon ville gå över träbron.
Vet inte riktigt vad jag ska säga om denna bro. Men den har verkligen den mest korkade placeringen som finns. Under bron finns övergångsställen, så varför ska man slösa energi på att gå upp och sedan ner? Vet inte om alla här tänker så men denna bro används extremt lite. Bron hade använts mycket mer om den stått i Stadsparken och gått över till Stora Holmen. Det enda jag idag använder den till är när jag ska beskriva vägen. Men gå över den gjorde vi och lite fina bilder togs. Vädret samarbetade tyvärr inte, hade solen skinit så hade bilderna blivit finare.



Finaste lilla Elisia på den stora stora bron.
Blev lite nyfiken på hur de tänkt här? 

Elisia har börjat leka själv med kameran så när jag bläddrar igenom bilderna så kan jag ibland hitta lite roliga saker. Och ibland bra saker :-)
Matdags för Elmer.
Närbilder. Om du nu inte ser det...

Övrig tid har jag spenderat på att virka mormorsrutor. Det projektet har legat i träda ett tag men nu är det på G igen!

1 kommentar:

  1. Jag måste sätta fart med mina rutor med. Jag gjorde en igår men den är till Idas toffel.

    SvaraRadera