torsdag 17 november 2011

Blogglöst ett par dagar, det är nästan så att jag börjar tro att ni är vana :-)

Stressad är jag iallafall, eller inte just nu i stunden men jag börjar känna stress över flytten. Alla saker ska packas, packas upp och den gamla lägenheten ska städas, det nya huset ska målas och mitt i alla det ska det firas jul. Packa har jag iallafall redan börjat med och på lördag planerar jag att packa ännu mera då jag tänkt köpa mer kartonger då. Kartonger kommer det att gå åt...

Sen finns det ett lyxproblem som jag känner lite stress över. På övervåningen i huset är tanken nu att de två mellanstora sovrummen blir barnens, det lilla mitt och Robbans och det stora blir ett allrum, med
soffa, tv, crosstrainer, böcker och garn, förhoppningsvis inte i en enda röra. Mitt problem här är soffan. Robban sa att vi kan ta dit hans gamla soffa! NEEEEJJJJJ!!!!!! tycker jag om det. Det är verkligen en fruktansvärt ful soffa (och det vet han att jag tycker) så om någon där ute har en soffa som inte används och som ni vill bli av med så hör av er!! Den ska dock inte vara en pungfärgad läder/skinnsoffa.

Nu till något roligare. Bilder på Elisia från när hon red i söndags.


Elmer fick agera handvärmare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar