söndag 20 november 2011

Jag var på spinning i fredags...Men det är inte därför jag inte har bloggat. Visst blev jag lite trött efter det men inte alls så trött som jag trodde. Jag skulle med andra ord ha tagit i lite mer, men jag tyckte jag tog i rejält. Det var en låt som vi skulle stå upp hela tiden och jag stod! Hade jag varit där själv hade jag dock inte gjort det men nu var Henke med också och då måste jag ju bara vara bättre.

Annars har tiden gått åt till att virka och virka och virka. Dels på en hemligt projekt som nu är klart! Mer om det när det är levererat. Och så har jag virkat på Elisias filt, min tanke är att den ska vara klar tills hon fyller. Jag kommer få virka massor! Kul :-)

Nu har vi besök av Shiraz och Thomas. Elmer sitter hos Shiraz, lyxigt för mej :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar