måndag 14 november 2011

Jag har kommit på en av anledningarna till mina glesa blogginlägg. Jag tycker det är kul att blogga och jag har ju alltid något att säga....eller hur? Jag tror att en av anledningarna är att jag måste dra igång datorn! Jag skulle gissa på att det tar 2 minuter att starta den och komma fram gilla bloggen. Det är nästan så att jag börjar tro att vi lever i ett stressat samhälle. Just nu sitter jag och bloggar från Ipaden så det bit inga bilder....

Kul sen sist är att det race varit farsdag. Robban fick sin present i lördags, då jag anade att han skulle vara bakis (jag anade rätt) och att ge en bakis skunkluktande babian present hade jag ingen lust med. En biltidning fick han iallafall. Min pappa firades på söndagen och han fick ett armband och ett halsband av Elisia och ingenting av mej. Anledning till det är att han kommer få en grej jag håller på att göra men den är inte klar. Inte klar beroende på omotivation. Motivationen till handarbete har varit så gott som obefintlig de senaste veckorna. Ska ta och leta reda på motivationen sen. Jag tror att den kommer komma fram någongång imorgon. Hoppas iaf på det.

Det roligaste igår var att mina föräldrar hade fixat så att alla småbarn fick rida! Elisia var överlycklig och bara skrattade när hon fick höra det. Kul att rida var det också.

Elmer sover, Elisia och Robban har däckad i soffan så nu ska jag bada, passar på att bada massor nu för i huset finns det inget badkar :-(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar