fredag 18 november 2011

Igår kväll gjorde jag något väldigt välbehövligt - jag gick och lade mej 21.00, eller egentligen 10 minuter innan men det var då jag släckte lampan. Jag hann höra att Robban kom hem och duschade sen slocknade jag. 

Så hade det inte varit för att jag blev väckt 1236 gånger inatt så hade jag varit riktigt utvilad. Jag vaknade av att jag var kissnödig, Elisia var kissnödig, Elisia ville ha täcke och många gånger har jag vaknat av att min ena arm sover, en gång så djupt att jag inte ens klarade av att flytta den till ett läge där den kunde vakna. Jag fick helt enkelt lyfta den sovande armen med den vakna armen, jag tror nästan Robban blev lite trött på mina vändningar och vridningar. Men jag är glad över att jag lade mej så tidigt annars hade jag varit en döing nu, känner mej istället riktigt pigg, fast med huvudvärk.

Elmer ligger nu och sover, i udda kläder då han roade sej med att spy ner den matchande bodyn...Sen när han har sovit och ätit har jag lovar Elisia att vi ska upp på stan. Biblioteket ska få sej ett besök :-) 

Om 4 veckor får vi tillträde till huset :-)
Fotograf: Elisia

1 kommentar:

  1. Slöjdmässa imorrn nån gång mellen 10 och 15.

    SvaraRadera