onsdag 30 november 2011

En massa gjort

Idag råkade bli en dag då jag helt plötsligt fick en massa gjort! Ändå är det stökigt...Men men, jag lever på hoppet om att det någongång blir bra. 

Saker som gjorts idag är :
  • Lagat barnmat, spagetti och köttfärssås, grönsakerna var slut så det får jag fylla på burkarna med en annan dag.
  • Dammsugit de offentliga rummen, dvs inte sovrummen.
  • Kört 2 maskiner med tvätt.
  • Kört 4 maskiner med disk
  • Bytt runt 5 bajsblöjor, tagit på Elmer totalt 3 bodys då de ha blivit nerskitna undan för undan.
  • Gått ut och gått 45 min.
  • Sett ett avsnitt av One Tree Hill
  • Bakat bröd med Elisia, asgoda blev de.
  • Lagat mat, potatisgratäng med kasslertärningar i.
  • Städat kaklet och vattenkranen i köket.
  • Städat handfatet i badrummet.
  • Virkat på Elisias filt.
  • Nattat 2 barn.
Jag klappar mej på axeln och känner mej nöjd, men lite trött, dock inte tillräckligt så jag tar och virkar lite till. Ska bara leta på kameran först för att bjuda er på Elmers nya hobby.

Burkar och Elisias rum - det mest spännande som finns!!

2 kommentarer:

  1. Vad mycket rosa hon har.

    SvaraRadera
  2. Jag vet, det är nackdelen när hon har fått varit med och välja själv. Men jag gillar rosa, det kommer finnas rosa i Elmers rum också :-)

    SvaraRadera