fredag 25 november 2011

Som vanligt så har jag skrivit en sisådär 3878 inlägg i huvudet men inget här och nu när jag sitter här så kommer jag inte alls ihåg vad det var jag skrev i huvudet. Det här med minne är inte min starka sida. 

Men jag har för mej att jag skulle skriva något om att jag dejtade kompis Madde på stan i onsdags (har jag för mej att det var). Min tanke var att det skulle bli en fika och sen en kortis på stan, skulle ju bara köpa present till Erik. Men det blev till att vara på stan tills det var dags för oss båda att hämta barn på förskolan. Kom iaf hem med present till Erik, vantar till mej och en tvättpåse till mina bh:ar, den gamla verkar ha flytt fältet...

Sen har jag också tänkt att blogga om Elmers nya intresse, det har jag på bild. Men bilden är inte här så det tar vi någon annan gång...

Och just nu känns det som om jag har en riktigt stor degklump i magen. Det har jag nog också. Jag, Elisia och Elmer har nämligen varit hos syster/moster Sofia och bakat pepparkakor!! Jag har mest ätit deg :-) Kameran var kvar hemma så inte en bild blev tagen.

När jag åkte hem var jag tvungen att tanka. Tankar alltid på JET och då får jag ju knappa lite på en apparat för att få betala. På apparaten behöver jag även trycka på en skräm för att göra vissa val. Inuti skärmen kröp det runt en livs levande spindel.

aAeELISIA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar