fredag 16 december 2011

Flyttdags!!!

Kaos, kaos, kaos och kaos så går läget att beskriva just nu. Men jag gissar på att det är så för de flesta när det är mitt i flytten. Imorgon går flyttlasset så här hemma är det mesta nerpackat i kartonger, sopsäckar, resväskor eller papperspåsar. Dock inte allt. Saker att packa i har nämligen tagit helt slut (annars hade jag inte suttit här), saker att packa ner finns det däremot kvar. Men så det sket sej med lastbilen så känns det inte som någon större katastrof. Det är heller ingen som ska flytta in direkt efter oss heller utan vi har lite tid på oss att komma ut. Med andra ord så dör vi inte av att hämta lite saker i veckan. Eller jo, lite kanske. 

Det ser ut som fan här hemma iallafall....Jag har tagit lite bilder och jag har kameran bredvid mej men inte kamerasladden så några sådana bilder får ni inte. De får jag ha som minne helt enkelt. 

Gissar också på att det ser ut som kaos i huset nu också då det är ett litet gäng där som spacklar och målar för fullt. Tydligen var tapeten i vardagsrummet helt mupp och bara muppade sej när de började spackla så där får de riva ner tapeten. En massa strukturtapeter var det också så brespackling here we come! Men i Elisias rum får det helt enkelt vara "struktur" på målningen :-)

Nu ett avsnitt One Tree Hill och sticka, det är jag värd!

Imorgon sitter, eller kanske inte sitter, men jag är i huset!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar