måndag 26 december 2011

Mera jul

Hade ju lite mer julbilder att bjuda på....
MamaStina på väg till julgala i början av månaden
Jag och Elmer i torsdags på syskondejten innan jul.
Lyckades även få en hyfsad kusinbild. Alla barn utom ett har huvudet riktat mot kameran. Med 3 barn under 2 år och en trotsig 3-åring som inte vill vara med på kort....
Jag och Elisia på julafton, tanken var att vi skulle flumma lite båda två men det var visst bara jag som gjorde det...
Kate, Sasha och Elmer.
En förväntansfull Elisia!
Nu ska jag njuta lite av den egentiden jag lyckats roffa åt mej (jag har smitit till tv-rummet och de andra är kvar i vardagsrummet, nackdelen är dock att här saknas det taklampa...IKEA på torsdag). Det ska firas genom att skriva ihop morgondagens blogginlägg till Husmorsskolans Nya Syförening och kanske jag skriver något mer, det beror på inspirationen. Eller så sätter jag mej och stickar på min klänning, stickade som en huligan igår :-) 

Jag har även tänkt att detta år ska bli ett år då jag ger bort lite egentillverkade saker i födelsedagspresent, så ni som får presenter av mej får gärna önska sej något. En del har jag redan bestämt vad jag ska ge så bara för att ni önskar er något betyder det ju inte att det är just det ni får...

God fortsättning!

1 kommentar: