söndag 5 februari 2012

Blogglöst ett par dagar, anledningarna har varit många men då det är min alldeles helt egna blogg så är det jag som bestämmer när det ska uppdateras. Så idag uppdateras det.

För det första så var natten helt kass, värdelös och absolut inte full av sömn. Strax efter tolv somnade jag men "rumlig" mage. 02.11 vaknade jag av att magen spökade, strax efter det vaknade Elmer och tyckte att det var en bra idé att vara vaken till 04.14 (sista gången jag tittade på klockan). Sen 06.00 pep alarmet på mobilen.

Att den pep så tidigt berodde på att jag och Elisia skulle på Disney on ice!!! Och det var verkligen hur kul som helst! Att se Elisias glädje tog bort min trötthet direkt. Hon satt och vinkade till Tingeling, klappade händerna och gjorde med jämna mellanrum armrörelserna som dansarna gjorde. Men jag tror det hade räckt med första halvan för hennes del för efter pausen var hon rätt trött. När vi åkte hem hann vi inte ens åka ur Linköping innan hon somnat. När hon sov var det trevligt att få sitta i lugn och ro och prata med syster, hur ofta får jag tid till det?? Hon hade sin stora dotter med också. Från början var det tänkt att de skulle åka hela deras familj men där blev lillebror sjuk så då halkade vi med på ett bananskal. Tack!!

Efter att vi lämnat av Sofia med barn kände jag dock hur trött jag var och eftermiddagen hemma har varit en kamp med mej själv för att hålla mej vaken. Just nu längtar jag bara efter att få Elisia i säng så jag får gå å lägga mej. Huvudvärk deluxe!

Min favorit alla gånger är Sebastian :-) Sen här var det tänkt att jag skulle klistra in ett klipp från youtube på'n men jag vet inte hur man gör och att klura med det nu orkar jag inte med. Så hej hej.

1 kommentar:

  1. Vad roligt att ni är nöjda. Det är vi med. Själv har jag bara väldigt ont i baken.

    SvaraRadera