måndag 27 februari 2012

En födelsedag och en vurpa

Igår var det Robban födelsedag! Hipp hipp hurra!! Det firades först med sång och paket på sängen. Klockan 8 ville Elisia sjunga, en timme lyckades jag underhålla henne sen fick Robban finna sej i att bli väckt. Något säger mej att han ville sova lite till... 
Då han ölat kvällen innan var han förvisad till gästrummet. I paketen fanns det 2 skjortor, varav en passade och en halsduk. Och trots att jag hade kameran framme så glömdes den helt bort, så några bilder från drop-in fikat blev det inte. På kvällen fick Robban välja mat och då blev det köpepizza/McDonalds. 

Dagens dag fick en lite olycklig start. Först gick jag upp med Elmer innan jag ens hunnit ner så ropade Elisia så det var bara att sätta ner Elmer på golvet och gå upp och hämta Elisia. På vägen ner blev det en rejäl krasch! Jag satte en fot fel i trappen och halkade och landade på ryggen. Elisia klarade sej oskadd men skrek som bara den, min gissning är att hon blev rädd. Ett stort blåmärke på ryggen har jag nu iallafall och några små lite överallt.
Nu ska jag försöka underhålla Elmer som inte är nöjd med någonting. Inte ens maten ville ha han?!!!

1 kommentar:

  1. En sån grej skulle jag också kunna göra. Jag tror vi har en klantgen.

    SvaraRadera