måndag 6 februari 2012

En bajsnödig frusen tjuv?!!

Igår kväll blev jag rädd - riktigt rädd!

Som vanligt, när jag är ensam vuxen hemma, så gick jag ner för att ladda på i kaminen. När jag kommer ner känner jag att det är något som inte stämmer. Det lyser i köket? Ok, det kunde ju vara så att jag glömt släcka efter mej men jag kände mej rätt så säker på att jag faktiskt släckt. Olustigt!

Se öppnade jag luckan till kaminen och såg att den veden som låg i inte alls låg så som jag brukar lägga den. En inbrottstjuv som laddar kaminen?? Konstigt.

Med lite olustkänslor så slängde jag iaf i lite mer ved och släckte i köket och ser då att det lyser inne på toaletten. En bajsnödig frusen tjuv?!! - Nope. Bara Robban som kommit hem, konstaterade jag efter att jag såg att dörren var låst och fyllespärren på.

2 kommentarer:

  1. http://kyrkkaffe.libris.se/wp-content/uploads/2012/02/provläsning-Stickcafé.pdf Vill ha.

    SvaraRadera
  2. Lite spänning i vardagen...

    Ha det gott!

    SvaraRadera